Hjørring Esport søger kasserer og sekretær

Hjem/Hjørring Esport søger kasserer og sekretær

Vi søger aktivt to roller i vores forening på den administrative front. Vi vil gerne en masse ting, men det
administrative pres tager rigtig lang tid for os, da vi desværre ikke er ret gode til det.

Hvem er Hjørring Esport?
Vi er en ny forening med 1 år på bagen. Det sidste års tid, har vi brugt på at finde os selv og etablere os. Vi
startede med ingenting ud over en masse gåpåmod og en stor drivkraft. Nu er vi lykkedes med egen klub,
maskiner og en masse medlemmer, der benytter os hver uge.

Hjørring Esport arbejder ud fra værdierne Fællesskab – Samarbejde – Dannelse – Sundhed, så det er vigtigt
at du kan stå inde for disse værdier.

Vi søger en Kasserer til vores forening. – Post i bestyrelsen hvis det ønskes
Frivilligt arbejde ca. 2-3 timer om ugen hjemmefra

For en stor del kan denne post klares hjemmefra, da der er online adgang til vores medlemsdatabase. Vi
opkræver kontingent 2 gange årligt, og det er din opgave at indkræve disse over vores online platform i
Clumeo. Det forventes også, at du møder op til foreningens bestyrelsesmøder 4-5 gange årligt, samt
hjælper med at udarbejde budget og sikre at dette overholdes. Budget og regnskab skal også tilsendes til
klubbens revisorer til godkendelse og i marts måned leveres til Hjørring kommune.

Det er også kasserens opgave at sende faktura ud til kunder, der benytter vores faciliteter.

Det er din opgave at vi får betalt vores regninger til tiden via netbank, så vores leverandører er glade og vil
samarbejde med os fremover

Erfaring med bogføring og regnskabsføring er et krav. At arbejde med IT systemer skræmmer dig ikke, og
du ved hvad et ERP-system er.

Vi søger en foreningssekretær
Frivilligt arbejde ca. 2-3 timer om ugen hjemmefra

Arbejdet som sekretær kan for en stor del foregå hjemmefra, da det meste arbejde foregår online. Arbejdet
består bl.a. i at håndtere vores kontakt@hjesport.dk indbakke, og sørge for at henvendelser bliver sendt
rettet sted hen.

Sørge for at oprette hold/aktiviteter i Clumeo, der er vores online platform i klubben. Holde styr på vores
frivillige og sørge for, at der er indhentet børneattest på dem alle. Godkende medlemmer i vores online
portal, og sørge for at de kommer på rette hold. Ad hoc administrative opgaver.

OBS. Begge stillinger er frivilligt arbejde. Vi er en frivillig forening og kan derfor desværre ikke tilbyde løn. Men sammen har
vi en masse sjov og et kanon sammenhold.

Ansøgning sendes til mc@hjesport.dk, med ansøgningsfrist d. 1/3-2019.

2019-01-19T15:38:16+02:00